Okudumda yazılanları yok aşıdan sonra bi yan etki asla olmaz vs gibi şeyler yazan arkadşlar olmuş😃 bu zaten prosedürde olan şeyler kolda ağrı olablir ateş olablir bunlar olası yan etkiler zaten ama tabi ki dedigm gibi OLABİLİR bu kesin herkeste olacak diye bir şey yok kimisnde olmaz kimisinde olur olsa bile dayanılmayacak düzeyde değil herkes bu süreçleri geçiriyor içini rahat olsun canlar 🥰 hem herşey bebeğimiz için öyle düşünün kötü olursa bile dayanılır 😘💖