Merhaba bende zytrec kullanıyorum hamileliğimin başından beri şuanda 26 haftalık hamileyim bir sorun yaşamadım 3 günde bir içiyorum hergün içebilirsin demişti doktor ama 3 gün idare ediyorum ilacı kullanınca normaldede sürekli alerji hapı kullanıyordum bırakma durumum olmadı ne yazık ki doktorunuza danışıp kullanabilrisiniz belki