derinozkaya ben normal şartlarda hapla duran insanın hap içmediğimde iğne paklardı hep kaygımdı naparım naparım diye pandemiden dolayı işe gitmediğim için evde bu haftaya kadar hic alerjim tutmadı iki gün balkonda saksılarla uğraştım üç gündür telef oldum hapşururken ağır geçiyor bide benim ateşim çıkmış gibi oluyo gözlerim kulaklarım damaklarım kaşınıyo burnum çeşme gibi bide kafa kazan gibi oldu hiç bişey yapamıyorum arada tuzlu suyu burnuma çekiyorum ama nafile 😔