derinozkaya her mayıs’ta yasarım ama gebelige denk geldi varmı benim gibi sanssız anneler siz neler yapıyorsunuz? sürekli gözüm ıslanıyor hapşırıyorum ve burnum tıkalı 25+3 üz 😫
Belkis23 derinozkaya mahvoldum omrumde ilk defa yasiyorum doktor gebeliktendir dedi ama sanki hic gecmeyecek gibi. Uyuyamiyorum artik. Agzim burnum gozlerim kasiniyor yaniyor. Arada tuzlu suyla burnuma cekiyorum ama nafile. Ilacta kullanmak istemiyorum bebegim etkilenmesin diye ne yapacaz bilemiyorumm 😔
Sinemin derinozkaya ben normalde bilmem alerjim olduğunu ama hamilelikte çok zorladı beni nefes falan alamıyorum 🤦🏻♀️ Burnum tıkalı geziyorum resmen eşimde de var o sprey aldı kullanıyo ama ben doktora danışmadan birşey yapamıyorum
Rabiaagk derinozkaya ahhh yıllardır Mayıs ayı işkenceye dönüşür hamilelikle birlikte daha da arttı. Arka arkaya hapşırma damak kaşıma burnum zaten sürekli tıkalı şekilde ve zor nefes alıyorum 🥺🤦🏻♀️ Alerjiyle başım dertte benim de. Burun spreyi kullanıyorum mecbur doktorum da kullanabilirsin dedi. İlaç kullanmam diyordum ama çok zorlanıyorum nasıl geçecek bilmiyorum
1989-- derinozkaya gecen gün aklima siz gelmistiniz merak etmistim acaba ne yaptilar diye herseyin yolunda olmasina cok sevindim 🥰
derinozkaya Sinemin bana otrivine kullanabilirsin dedi her nezlede kullanırdım ama gebeyken işlemiyor hic bi ilac sanırım on dk sonra gene aynı
Belkis23 Rabiaagk benim bulundugum ortam hep tarla yesillik sizinde oyle mi acaba o yuzden yuruyuste yapamiyorum yarim saatlikte olsa
derinozkaya Rabiaagk sen hangi spreyi kullanıyorsun canım bende ki geçici süreli acıyor eskisinden beter geri tıkıyor otrivine
Rabiaagk Belkis23 çok fazla yeşillik değil ama yine de ekili alanlar var ben balkona da çıksam 5 dk evi de havalandırsam hemen tutuyor alerji sonra gün boyu sürüyor 🥺
Rabiaagk Doktorum çok zorda kalırsan verebildiğimiz alerji ilaçları var kullanabilirsin demişti ama idare ederim diyordum kararsızım kullansam mı bilemiyorum B katagorisinde alerji ilaçları da var aslında yine de içi rahat etmiyor insanın
derinozkaya Rabiaagk ben agrı kesici bile kullanamıyorum kıyıpta el mecbur dayanıyoruz 😖 spreylerde yeterli gelmiyor lanet mayıs
Rabiaagk derinozkaya burazin sprey kullanıyorum canım otrivine daha önce kullanmıştım ama burazin daha iyi bir kaç saat idare ediyor en azından
Dilos1645 derinozkaya bende korkuma ilaç sprey vs hiç bisey kullanmıyorum hamile kalmadan önce fixdual diye hapım vardı efsane bir hap herkese tavsiye ederim hamilelik dışında kullanabilirsiniz hamileyken kullanılmaz heralde dpktor kullan dese bile ben kullanmam o ayrı😬sadece dahiliye doktoru yazabiliyor o hapı çevresinde hamile olmayıp alerjisi tutan varsa tavsiye ederim
Salser1985 derinozkaya normal de alerjisi olan bir insanım hep ilaç kullanırım hamile olduğumu öğrenince bıraktım hapşurma krizleri geçiriyorum doktoruma da sormadım ilaç kullansam olur mu diye bilmiyorum ne olacak
Selin648 Her sene Mayıs ayında başlar Ağustos Eylül’e kadar devam eder o burun kaşıntısı akması hapşırması insanı deli ediyor burnumu koparasım geliyooo
feyzaa06 Haftamdayim üstüne birde alerji hiç çekilmiyor. Bir an önce doğurmak istiyorum.😭😭 zyrtec die bir ilaç kullaniyorum alerji için
balarisi06 derinozkaya canım tere ye bol bol belki inanmayacaksın ama ilçalat tesir etmediğinde tere burun akıntısı ve kaşıntıyı göz sulanmasını gideriyor 😍 geçmiş olsun
derinozkaya balarisi06 ay gerçekten mi allah razı olsun canım benim güneşin gitmesini bekliyorum dogru manava 🤲🏻😹
Busegulce derinozkaya bende öyle sürekli hapşırıyorum burnum kaşınıyor gözlerim akıyor mahvoldum 37+2