Naylonbranda durununannesii galiba öyle olucak ank fiyatlar çok pahalı memleketimde olsaydım böyle olmazdı
Dilruba92 Naylonbranda yakındaysan canım mamakda mamaksu tip merkezi var sevgi hanım var doktor çok ilgili muayne ücreti de 64 tl uygun baya cihazı filan çok iyi tavsiye ederim en azından bebeğiyle ilgili bilgi alırsın rahatca
Mutlu_hamis durununannesii bencede yaa ilk kontrolümü devlete gitmiştim it mualemesi yapıyolar resmen bende artık hep özele gidiyorum herşeyini net ayrıntılı söylüyor içim çok rahat çok şükür @Naylonbranda
Mutlu_hamis Meryemmemis cinsiyet için gitmiştik kız dedi ölçümlerini yaptı bidaha gelin 10 gün sonra ddi hayırlısı bakalm bugün öğreniriz
g_demirelli Mutlu_hamis canim bende 18 haftaliğim kiz gibi dedi dr ama bilmiyorum bidahaki kontrole daha net belli olur dedi bakalim hayirlisi
-Fatma- Mutlu_hamis iyi dedi çok şükür sağlıklı dedi bakalım bizde şaşırdık ama hızlı gelişiyorlar maşallah 🥰
DamlaNur29 Mutlu_hamis tamm1 ay sonra gittiğimde canım 555 gramdı iki katı bu haftalardan sonra cok cabuk büyüyor göbüşlerde öle😍💙👍
PelinCemre Mutlu_hamis 15+4 gittiğimde 14 cm 145 gramdı. Şuan 16+5 olduk. 18+1 tekrar kontrole gideceğiz.