a_gzde sorucam canım bu sefer hatta ben ikili yaptıramadım o yüzden kendi detaylı dörtlü yaptı ona da bana bişey demedi kızlar dedi doktor bakıyor ölçümlere dedi dedin hocam ölçüm siz yapıyormuşsunuz diye tamam baktım ben dedi kan verdim sonuç çıksın konuşuruz dedi inşallah herşey yolunda dır o yüzden kontorlkerimi yapıp güzel deyip geçiyordur sağlıklı olsunlar da sorarım bende bir daha 🥰