grmz31 benim doktorum ilaç karşıtı. Acile gittim, serumla zofer verdiler. Serumdan sonra bildiğin köpük kusmaya başladım. Doktoruma kızıyordum neden ilaç vermiyor diye o günden sonra hiç kızmadım. O zofer haricinde ilaç almadan günde 3-4 kere kusa kusa geçirdim o dönemi. Normal olduğunu kabullenip devam etmek lazım