Ben 16+4üm. 5.haftadan beri mide bulantım var, kusarken kan geliyor artik agzimdan. Günde 3tane prilam iciyodum yinede banamisin demedi. Mecbur zofere basladim. Sabah yarım, aksam yarım günde 1tane 4mg kullanmis oluyorum. Cok uzuluyorum bebege bi zarari olursa diye ama duzgun beslenemedigimde de zararli sonucta. Cok sukur bebegimin durumu iyi. Rabbim korusun bebeklerimizi