grmz31 13 haftalığım Arkadaşlar prillam dr bitirdim olmadı metpamid kullanmaya başladım o da olmadı resmen beslenemiyorum zofer için tehlikeli dendi verilmedi napcaz böyle :(
Songulkls27 grmz31 yapılacak tek şey beklemek . Ben de 14 haftalığım prilam da kullanıyorum ama 🤮 devam 😂. Bu haftaya kadar detoks yapar gibi sırf meyveyle beslendim 🤷♀️. Çare tünne
Aydan123 grmz31 ben 33 haftamdayim halada eziyet cekiyorum cok zor gecirdim hamileliyimi halada oyle miyde bulantim geckem bilmedi Allah yardimcimiz olsun 🤲🙄
Merlin00 grmz31 bnmde cok bulaniyor midem. Sekerli sey yiyince daha kotu oluyorum. Sadece tuzlu ve eksi seyler yiyebiliyorum. Hatta ekside yemiyorum fazla. Maden suyu iciyorum bi iki gundur. Iyi geldi baya. Bide bazen latte iciyorum o da iyi geliyo. Cubuk krakerde ayni sekilde😔
Songulkls27 grmz31 bak bize kusmak kafa yaptı gülüyoruz artık 😂 napalım çare yogg umuyorum ki akıl sağlığım hala yerindeyken düzeleyim 🥴
duygush grmz31 özellikle ilk başta karpuz çok iyi geliyordu bulantimi tık diye kesiyordu, birkaç haftadır özellikle onu yediğim zaman midem dönüyor hissi olmuyor resmen midem dönüyor 🥴
grmz31 Aydan123 oyyy çok kötü olmuş ne denir ki bebek sağlıklı olsun da az kalmış kurtulmana çok zor gerçekten
Send Ben de 12 haftadayım bu zamana kadar sadece meyve yiyebiliyordum bazen o da kalmıyordu midemde yeni yeni kendıme gelıyorum yani günüm günümü tutmuyor böyle böyle geçirirz inşallah.
grmz31 Send günüm günümü benimde tutmuyor bazen 7 kere istifra bazen 3-4 😁 ama hiç olmadığı yok şükredelim Bebişler iyi olsun
Hasibedenizli Haftama kadar mide bulantısı nedir bilmeyen ben 33 hafta itibari ile mide bulantısı çekiyorum yemek yemek istemiyorum meyve salata ile geçiştiriyorum öğünlerimi sıcaklardan sanırım
Melodixxx Songulkls27 ahaha geçmişe bakarken yorumlarımızı buldum😂sende durumlar ne kusmalar bittimi😂
grmz31 Ben ki ÇAY çikolatalı pasta çikolatalı olan herşeyin hastasıydım ama yemem sonrası facia yasıyorum soguduguma İnanamıyorum hepsi gözümde karardı allah yardımcımız olsun allahtan idari izinliyim evdeyim yoksa işte daha kötü olurdum
DuhaninAnnesi grmz31 cayın adı geçerken bile midem tuhaf oluyor. Asla çaysız duramazdım resmen tiksiniyorum şuan prilam fayda etmeyince dramamine yazdı oda çok gecirdigi söylenemez daha çok uyutuyor 🤦♀️ yerken kusmaktan korkuma yiyemiyorum 🤭