RuzgarsMommy Benim de 15 Ağustos du ama şimdi 7 yada 8 Ağustos olcak gibi görünüyor Tutuşmaya basladik az kaldi 😍
Kadiss Hepimizde aynı heyecanlar tutusmalar basladı Allah saglıkla kucağımıza almayı nasıp etsin evlatlarımızı 🤗😍🤲
Edauysun Busra221 sizndemi öyle bnmde öyle içinden birşey cekiyorlar gbi elleynce taşşş midemde dahil
Sevden Nurutku9090 Merhaba iyi aksamlar , benimde bir kızım olacak nasipse 10 ağustos gibi .. karın sertliği dün akşam bende de oluştu evin içinde 10 tur yavaş yavaş yurumenizi tavsiye ederim o şekilde yapınca rahatlıyor
Nurutku9090 Sevden normal mi karın sertliği bugün varya kendimde değildim kafaya çok takdım ağladım yani
Sevden Nurutku9090 hiç moralinizi bozmayın normal bi durum yürüyüş yapın sokağa çıkma yasaklarında ev içinde yürümeye calisin gaz birikim oluyor genelde o yüzden sertlik oluşuyor bozmayın moralinizi sakin 🤗
Mineberna iremnurkilic 17 ağustos da benim :) sırt ağrım ve nefes darlığı var ama iyi gidiyor şuanlık
kedilervekaranfil iremnurkilic 11 Ağustos bizimki de. Şimdilik ufak tefek şeyler dışında bir rahatsızlık vermedi bana minik oğlum ♥️
Sevden Benim midem de yanma çok oluyor sabahlara kadar uyuyamıyorum gece su dahi içsem yatınca yanıyor ve hicbirşey fayda etmiyor surup vermişti doktor oda fayda etmedi süt yoğurt hiç ise yaramıyor 🙄