Dserin1 Benim de Ağustos 15 ten sonra ama net gün belli değil, ağrılar tekmeler çiş artışı gidiyoruz bakalım.. Benim de minik kızım olacak.. bu forum olmasa gerçekten bu sene kız doğuran çok az 😂 çevremde 15 tane hamile var hepsi erkek..
Anonimmama iremnurkilic benim de 10agustos artık tekmeleri ufaktan canımı acıtıyor 🙈 geceleri nefes darlığım oluyor bide sıcak nefes alamıyorum bazen ☺️Ama gene de şükür Şafak sayıyoruz oğluma
Arya35 iremnurkilic merhaba. Benim de doğum normal şartlarda ağustos sonu görünüyor. Ama tüp olduğu için sezeryan erken olur diye düşünüyorum. Hamileliğim genel olarak iyi geçiyor. Belim ve göğüs kafesim ağrıyo sadece.
Eozydn Kızlar benimde 28 29 Ağustos gözüküyor nasipse bakalım 🙏🏼😊 Kızımız olacak. Sırt ağrılarım artmaya başladı ve aşırı bir şekilde şiddetli mide yanması ve gaz sıkıştırması oluyor rahatsız olmaya başladım çok çabuk yoruluyorum gaz ve mide sorunu yaşayan var mı ya aranızda hiç birsey yiyemiyorum korkuyorum 😢
Edauysun Eozydn gaz sorununun ne gibi şikayetleri oluyor sana cnm bnde şüphe ediyorum ama aynımı acaba
Pnryldrm20 Eozydn Benim de öyle ne yesem bi mide şişkinliği gaz ağrı var dolaşıyor sanki midem taş gibi çok zor geçiyor ya 😔
Edauysun Kadiss 🙏🏼Sağlıcakla gelsinler inşllh🙏🏼Senndemi sertlikVar hepmi benim midem karnım taş gibi kasık agrısı kalça bel basenlerm acıyor😔
Kadiss Edauysun insallah canim 🤲karnımın Bı tarafı hep sert zaten kalcamda da var agrı Bı saga bi sola yatmaktan ayaklarım da uyusuyo artık
Eozydn Edauysun göğüs altında böyle bi ağrı oluyor çok afedersin alttan gaz çıksa rahatlayacakmışsın gibi hissediyorsun gaz sıkışması bende böyle sırtıma kadar ağrı veriyor özellikle göğüs altını sıkıştırıyor
Glserenarslan iremnurkilic nasipse 17 Ağustos benimde ♥️🙏 şuanda ayaklarımda hafif şişme ve kaburga ağrım oluyor ara ara
Meriwa drn5410 ayy cok sevindim bizde ikiside yok ama kız istedik hep nedense 😄 allah sağlıklı doğum ve sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin cnm
ayyyyy1234 benimde 15 ağustos gibi duruyor. oğluşumuzun isme karar veremedik hala🤦♀️ aslan burcu olan bir arkadaşım dediki sıradan isim olmasın sevmez benim adım hakan markette hakan deyince 15 kişi birden bakıo dedi😂 Bizim şuan en iyi seçenek mustafa görkem veya cihangir. güçlü bir isim istiyorum aslında. bilemedim hala kararsızım..
Ozqe_tolqa iremnurkilic merhaba bizimde 14 ağustos görünüyor doğum 😊 sıcaklar bunaltmaya başladı nefes darlığı flan 😔 bende kızımı bekliyorum 🥰
annee27 iremnurkilic bizimde 15 agustostu 🤗 ama biraz onden gittigmz icin 8 agustos gorunuyordu en son suan ne durumdayiz bilmiyorm ama 15 agustos babamizinda dogum gunu o gun dogsa seviniriz 😂🙏💙🧚♀️🤱👼