Sinemneset iremnurkilic 26.haftaya girdim dün ve bugün nerdeyse hiç hareket etmedi stres oldum yasak var doktorada gidemiyorum böyle olan var mı?
Edauysun Busra221 sizndemi öyle bnmde öyle içinden birşey cekiyorlar gbi elleynce taşşş midemde dahil
Sevtug iremnurkilic bizimde ağustos basibdedi ama net tarih vermedi 28+4 uz oglum olacak allahin izniyle bndede vajinada agri yatakta donemiyorum kalkrifimdada bira zorlaniyorum yurumede ama nornalmis sanirim rahim buyuyormus rabbim saglikla sihhatle almayni nasipnetsin kizlar ins 🥰♥️♥️
MinnakLiva iremnurkilic 5 ağustos ama erken doğum görünüyor sanırım temmuz annesi olacağım 😅 Livayı bekliyoruz 🥰🥰
Nurikraa iremnurkilic 13 ağustos doğumumuz inşallah 😁♥️… kuyruk sokumu ağrılarım var 4 aydır ..bel ağırsii çok.. bacaklar hep çatladı fln klasik sorunlar
tambirminnos iremnurkilic benimde agustosun ortası görünuyor ikinci hamileliğim sezaryen olucam bel ağrısı benim hep var sıcaklarda tahammülüm azaldı 🙄
pinardursun iremnurkilic 27. Haftaya girdik çok şükür. Koronadan dolayı evdeyim. Sanki zaman durdu gibi. Bol bol dinlenip araştırma yaparak geçiriyoruz bu süreci. Ağustosta kavuşacağız inşallah oğluşumla💙
fatma3538 Herkese merhaba nasıl gidiyor hamişlik 32. Haftaya girdim bugün itibariyle sizde durumlar nasıl izmirin sıcaklarıyla boğuşuyorum 😔
aysegzr_aslan fatma3538 urfada yanıyo cok sıcakk😴😴34 haftalık oldum bugun sizin tahmini dogum ne zaman sag salim doguralım inşallah
Sewal35 fatma3538 aynı dertten muzdaripiz izmir yanıyor hem salon hem yatak odası kliması 7/24 çalışıyor evden dışarı çıkamıyorum sıcak korkusundan 32+4 olduk bizde
meltemustafa fatma3538 35 haftalık olduk sıcaktan uyuyamıyorum bide ağrılarda başladı geceler geçmiyo bana
Zehra1905 fatma3538 günümüz aynı sizinle, bende sıcaklardan fena halde bunalmış durumdayım Allah’ım yardımcımız olsun
fatma3538 aysegzr_aslan Salı günü 32 hafta kontrolü var normalde tahmini 30 ağustosa denk geliyor 40 hafta ama tabi kizlar biraz erken geliyormuş
Serapmom fatma3538 Bizimde 29 ağustos 40 haftaya denk geliyor bana da kız erken gelir dediler ama aksini de gördük 😂 Allah kurtarsın
Serguzest 32+4 üm bende sıcaklar gün içinde sürekli terlemeler oldukça bunaltıcı ama şu aralar karnımda sertleşme ve bebeğin bir bölgede toplanması olayıyla çok karşılaşıyorum erken doğum belirtisi mi bunlar acaba