Mkelebek Kizlar hazirliklariniz utuleriniz tamammi ben haftaya herseyi yikayip utuleyip ywrlestirmeyi planliyorum
AybarsMomy Mkelebek bizim kıyafetlerimiz yıkandı ütülendi yerine yerleşti ☺️ .hastane çantamız kaldı tek onunda içine koydum bazılarını eksik şeyler var onlarında alınca tamamlanacak inşAllah🤲☺️
Gizematalay 123abc okuduğuma göre ödem olmasını azaltıyormuş terleme. Yani el be ayakların şişmesini yavaşlatıyormuş 😂 bu güzel bir şey ama dayanamıyorum su gibi şıp şıp
Brokoli Pankek benim de uygulama 7 temmuz diyor, ultrason ölçümlerinin karsisindaki dogum tarihi ortalamasi hep 24 haziran, iki basliga da yaziyorum 😅
duriskonunannesi 123abc sıcakkk çok sıcakk , içim içime sığmıyor,bebiş de sıcaktan baygın yatıyor benim gibi ,son 49 gün 😅
123abc duriskonunannesi allah kolaylık versin valla son 74 benim de hiç bu kadar zorlanicagimi düşünmüyor dum🙄
Baharbal 123abc sıcaktan sürünüyorum resmen günler nasıl geçiyor bilmiyorum 😁 mide yanmam çoktu rennie başladım resmen tekrar yemek yemenin zevkine vardım
duriskonunannesi 123abc amin Allah hepimize kolaylık versin, bebişler bu sıcakta doğup pişik olmasalar iyi 🙄
123abc Hamis-2131 hiç sormayin😂ne çok kilo aldım ne bisey ayaklarım bütün vucudum yanıyor 😂😂bu sicak larda napicaksak