33+4 deyim. Hareketleri yavaşladı. Hatta bugün pek hissetmedim. Akşam çikolata falan yedim yine çok az. Yok gibi. Gece yarısına doğru acile gittik NST ye girdim. Sorun yok çok şükür.
Başına gelen var mı acaba ? İlk gebeliğim şimdi ihmal edip pişman olmak istemedim