sevdadumanli092 MelisakayA Ben tutuyorum eşimle bu konu yuzunden tartışacaksa da bu yüzden doktora bile gıtmıyorum
sevdadumanli092 Canselserdar Karın sertliği bende oluyor bu sebepten dolayı oturduğumdan yattıgımdan bırsey anlamiyorum Sebebi çocuk geliştiği için uyududundan sert oluyormuş
Blcns 123abc sırt ağrısı beni mahvetti. 2. Çocuk zor oluyormus 😒 ya uzun ara verdiğim için öyle oldu ya da her çocuk Farklı
Pankek AybarsMomy Biz karantina var diye ayrı odalarda oturuyoruz, kafam rahat yani yemeğini veriyorum devam 😁
Aynurdogru 123abc safak 53 kaldi bi an önce su günler gecsin diye duva ediyorum sag saglim kavusayim oglusuma insallah💙👶🏻
Filiztuana 123abc Temmuz 15 kısmet olursa evim serin ama bana ateş basıyor bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime ikinci kez anne olacağım ama çok heyecanlı bekleyiş içerisindeyim rabbim sağlıcakla almamızı nasip etsin kuzucuklarımızı kucağımıza 🙏
Gizematalay 123abc okuduğuma göre ödem olmasını azaltıyormuş terleme. Yani el be ayakların şişmesini yavaşlatıyormuş 😂 bu güzel bir şey ama dayanamıyorum su gibi şıp şıp
Glcnelz Mavigunes Allah yardımcımız olsun canım ya bizdede klima yok vantilatör yok akşamı zor ediyorum. Balkona atıyorum kendimi Valla. İzmirin neresindesin? Kızmı erkekmi bebişin.
Aybukeb Sıcaklar beni mahvetti dayanamıyorum hep soğuk birşeyler içmek istiyorum sonra hasta olacam diye korkuyorum valla aşırı sıcak klima yok vantilatör de istediğim ferahlığı vermiyor Hatay yanıyor kızlar
123abc Aybukeb ay allah yardımcınız olsun diyarbakir da öyle.gercekten bizim burda kuru sıcak var hatay da nem sıcağı valla hayirhayırla kurtulalım ins
Mavigunes Glcnelz bebişim kız canım konakta oturuyorum sen neresindesin izmirin şu an balkondan yazıyorum sana ancak ferahlıyorum :)