Skarakas drn5410 gün saymamak lazım bu zamana kadar nasil gectigini anlamadim bile ben. Elbet bir sekilde bitecek hayirlisiyla kavusalim yavrularimiza 😍😍😍😍
sevbun-88 123abc bence başlamalıyız 32. Haftaya kadar hazır olursa iyi olur. Virüs nedeniyle çıkamadım daha bu hafta içi avm içinde olmayan bi mağazaya gitmek istiyorum hayırlısıyla
Sblomr 123abc bende 29 da gittim 1250 ydi beğenmedi beyefendi dedi 1400 olabilirdi 🤦♀️🤷♀️ Salı tekrar gideceğim bakalım kaç olmuş bebişim 😁
Dilek89 Bize de 13 temmuz verdi. Doktora göre 32 haftalıgiz bana gore 31 yeni olduk. Çunkü reglm 8 gün sürüyor. Onlarsa son adet baslangıcınķ soruyor 🤔.. 2 uygulamam var birine kendi tarihimi birinr doktorinkini yazdm. Bakalım kiminki tutacak 😀