karenC Gebelikten önce folwo kullanıyordum, kullanmaya başladıktan 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim tekrar folwoyla devam ettik😊
prensmusta Solgar folic asit kullanıyorum bende,solgarın bütün vitaminleri güzel oluyor,90kapsülüm bitmeden hamile kaldım 🤰🏻
Meltem0660 zynb_ozkn bir sıkıntısını görmedim hatta bulantımı azalttı ilaçtan mı bilmiyorum ama azalmıştı
damlaege @zynb_ozkn Merhaba size de hayırlı ramazanlar 😇 Bende Folden kullandım. Planlı bir gebelik olacağı için 3 ay önceden başladım ve hamilelikte de 3 aya kadar kullandım ben memnundum değerlerim herşeyim çok iyiydi. 2-3 farklı doktora gitmiştim bu süreçte hep bunu önderdiler.
mugecelikkol folidays kullanıyorum kullanan herkes ilk ay en geç iki ay sonra hamile kaldık dedi inşallah banada şans getirir 🙏🏻
Bussylcn mugecelikkol bende folidays kullandım. 30tablet bitti hamilelik haberimi aldım. Rabbim sizede nasip etsin insallah
Canscan zynb_ozkn merhaba mümkün ise özel den alın folik asit çünkü diğerleri çok etkili değil ben bu ikisini tavsiye ediyorum çok memnun kaldım uzun süre kullandım (Folidays’iod, Folidoce) ikiside harika….
Canscan zynb_ozkn ve hamile kalmak istiyorsanız yaşadıklarımdan yola çıkarak söylüyorum mutlaka B12 ve d vitaminini düzene koyun ilaç kullanarak hamile kalmak için bu değerlere önemli zaten düşük çıkarsa direk takviye ilaçlarla düzeliyor değerler yükseliyor…
Bilgemert @Zynb_04 @zynb_ozkn solgarın folik asitini kullanıyordum, endokrinim folic iod a başlattığı için solgarı bıraktım
Pinkdreamss zynb_ozkn pro women içinde vitamin b 1 b12 demir çinko selenyum q enzim folik asit ve sayamadığım diğer vitaminler var