zynb_ozkn diğer vitamin ve minareller ile birlikte olanların yumurta kalitesine bi nebze faydası oluyordur. Ama folik asiti içmemizin asıl sebebi bebeğin ilk haftalarda oluşan beyin omurilik ve sinir yapısında hasar olmaması. Folik asit içmeyen annelerde nöral tüp defekti oluşabiliyor, sağlıklı gebelik oluşmadığı için bebeği almak zorunda kalabiliyorlar.