Eylem__Bilal Gizem13 yhaa benim kızımın adı da Ezmira ilk duyduğumda bayılmıştım hem anlamları güzel hem kullanması çok güzel bir isim ben baya araştırıp üç farklı dilde anlamını buldum soranlara anlatınca çok hoşlarına gidiyo🤗❣️
Arasim Eylem__Bilal demir gercektem cok hos ben bilindik bi isim istemiyorim iki oglum var aras azad onlara uysun istiyorum
26_26_26ggg Böyle isimleri koyup sonradan pişman olanlar çok oluyor genelde mahzen gibi sonradan çocuğunuzun ismiyle dalga geçmesinler kesinlikle ileriye dönük bakın isim konusunu
Eylem__Bilal Arasim ben de çevremde kullanılan yaygın bir isim istemiyordum anlamı güzel nadir çok hoş bir isim
Arasim Deletedmom399 canim ben yurt disinda kaliyorum burrda pek isimle alay eden yok cunku h erkez faekli irktan
Arasim Didi6 degisik duyulmayan bi isim koymak istiyorum iki oglum var onlarin adida aras azad babalari koydu
Gizem13 Arasim amin sağol canım sağ salim alalım kucağınıza bu arada benimde 2 oğlum var bu 3. Hamileligim
suzan_26 Arasim Ben beğendim canım avzem ismini çok duydum duymayanlara kaba gelebilir çünki bende ilk duyduğumda kaba gelmişti😆 İnsan söyledikçe alışıyor ve hiç kötü durmuyor 😊 Eğer Avzem koyarsan şimdiden adıyla büyüsün🙏
Bebiskomm Arasim zemzem ozel isim her dilde aynı gecer kürtler neden avzem yapmıs acaba.zemzem koyun ozaman. Avize gibi olmus gercekten. Ama siz bilirsiniz tabii saglıkla gelsin
mlsmrtgl Arasim Bence hoş anlamlı Kürtçe isimlerin çoğu öyle yadırganıyor . Benim kızım olsa siyajin roza koyacağım . Farklı isimlerde bakabilirsin Kürtçe canım
Arasim mlsmrtgl ay canin o nasil isim öle nutkum tutuldu cok guzell ama iste benin oglanlarin ismi aras azad uysun istiyorum
mlsmrtgl Arasim Benimde aklımda bi kaç isim var işte . Arjin rotinda rozerin Zara delal filan ☺️ Avzem güzel bence anlamıda hoş ama başka isimlerde bakabilirsin alternatif olsun diye
Aysetasan Arasim benim ilk kızım miray 28 gun sonra dogum yapicam ins onada simay koymayi dusunuyorum bence biraz daha vaktin varken arastir derim ins sag salim kucagina alabilirsin 🤲
melis_duru Arasim sorduğunuz için söylüyorum, güzel değil. Kulağa kötü geliyor, ve öyle muhteşem bir anlamı da yok. Ama siz beğeniyorsanız kimseye laf düşmez tabi