Gizem13 Arasim amin sağol canım sağ salim alalım kucağınıza bu arada benimde 2 oğlum var bu 3. Hamileligim
SeHer1909 Hiç duymadım biraz zor ama bir çok isimden de güzel duruyor. Alışınca neden olmasın. Bende Karaca koyucam eleştiren hep oldu sizi de eleştiren olur mutlaka beğendiyseniz gerisi önemli değil 😇
Arasim Gizem13 aboo masallah canim bende öyle walla 25 yasindayim buyuk oglum iki buyuk bir yasinda 9 gum sonrada kizim gelcek insallah 🤩🤩
Aydan95 Arasim simdiki cocuklar cok fena avizem avize diye dalga gecmesinler sonra?😕begenmedim hos gelmedi kulaga
naslicanbal Arasim avize derler çocuğa daha güzel isim bulmalısınız… heves kırmak değil Amacım manasına göre isim koymayı keşke bıraksa anneler…
Gldn7 Arasim daha hos bir isim koyabilirsinz Kulaga hos gelen canım cocuk büyüdügünde begenecekmi o ismi onuda düşünün okdar güzel bir cok ism var Yinede siz bilirsiniz allah bagıslasın evladınzı 😌
Gizem13 Arasim senin çocuklar baya küçükmüş baya arka arkaya olmuş senin çocuklar Bn kasımda doğum yapcam