Arasim Kuzlar insallah 10 gun sonra kizim dogacak ismini avzem dusunuyorum kurtcede zemzem suyu demek sizce nasil
lizge Sltn01 kürtçe bir isim ya daha önce duymadığınız için size öyle geliyor ama doğuda kullanılan bir isim mesela rojin türkçe deki Jale gıbı cok kullanılıyor ve bunun gibi bir sürü isim daha 🤩
nil_sugra Arasim karar senin canım sen istedikten sonra bize laf düşmez ama sorduğun içşn söylüyorum. Söylemi de kulağa çalınması da pek hoş değil.
Bus_ak18 Arasim her girdiği toplumda isminin anlamını açıklamak zorunda kalacak bence başka isim düşünmelisin 😊
lizge Arasim bir akrabamızın kızının adı çok hoşuma gidiyor buyuk kızının adıda berçem küçüğü avzem güzel bence 😍😘
Fts2020 Arasim avizem gibi geliyor kulaga kırmak için yazmadım herkes öyle anlıcaktır başka bi isim bak bnce cnm
Fts2020 Arasim isim bulmak hayli zor ilerde onu zora sokmayacak bir isim olursa daha iyi olur tabi bol şans 🥰🥰
lizge Arasim bana güzel geliyor çok beğeniyorum ama dediğim gibi zevk meselesi ya ama önemli olan sen ve eşinin ne düşündüğü canım dişarıya ben kulaklığımı kapattım isim konusunda senın de çok istediğin bişeyse senın hakkın bu koyabılırsın bence 😘
Didi6 Arasim Bence gayet güzel ama bu forumda genelde hep aynı isimler beğenilir, Asel Defne Mila falan filan. Avzem farklı ve hoş bir isim bence 💖
Arasim Didi6 degisik duyulmayan bi isim koymak istiyorum iki oglum var onlarin adida aras azad babalari koydu
Eylem__Bilal Gizem13 yhaa benim kızımın adı da Ezmira ilk duyduğumda bayılmıştım hem anlamları güzel hem kullanması çok güzel bir isim ben baya araştırıp üç farklı dilde anlamını buldum soranlara anlatınca çok hoşlarına gidiyo🤗❣️
Deletedmom399 Arasim çocuklar çok acimasiz oluyor. Çeşitli şeyler söyleyebilirler okul zamanında falan ismiyle alakalı. Kulağa çok hoş gelmiyor bence ama tercih tabi ki sizin sağlıkla gelsin güzel kızınız ☺
Arasim Deletedmom399 canim ben yurt disinda kaliyorum burrda pek isimle alay eden yok cunku h erkez faekli irktan