37.haftadayiz benim eller ve ayaklar balon gibi oldu umarım doğumdan sonra geçer yoksa ayak numaram su an en az 43 olmuştur eşimin ayakkabı terlikleri bile gelmiyor gördükçe ürküyorum 😦😦 bu arada ben acikcasi tuzlu yerim ondan diye düşünüyordum demek ki alakası yokmuş tuzu pek yemeyenlerde de olmuş bu arada ödem olan yerlerde aşırı uyuşma da cabasi😢