SedaGnS27 Ayselela27 yok canım tedirgin olmaya gerek yok bence ya ben her iki tarafa da yatıyorum yatma pozisyonu ile alakali değildir bence ama vardır mutlaka bir sebebi
SedaGnS27 Aysessss aynen canım aynen daha doğumdan sonra da belli bir sure gecmiyormus dua edelim bitsin gitsin doğumla birlikte bütün dertlerimiz🙏🙏
Aysessss SedaGnS27 benim hic odemim olmadi suana kadar, izmirde oturuyorum ve suan burasi 50 derece falan, ellerim sismeye basladi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Sicak cok etkiliyor daha 33. haftama yeni girdim
Belmaaa Meralvedatazer benimkiler de baya tombiş oldu 1 ayım kaldı ama bugün 40 numara terlik alıcam 🤦🏼♀️