Tugce1803 canım inş birşey olmaz 12. Haftamda durup dururken kıpkırmızı kan geldi bendede acile gittik sokağa çıkma yasağı vardı ama sitenin karşısı özel hastaneydi hiç bir sorun yoktu bebek iyidi ağrım yoktu şükür geçti arkası gelmedi progestan kullandım yani doktora gitmekte fayda var evet ama gönlünü ferah tut kırmızı kanı gördüm birşy olmadı 🤲🏻🤲🏻 Rabbim bebeğini korusn iyi haberlern olsn