Sevdiss_17 Tugce1803 ya corumda olsaydin esime soyelrdim gotururduk seni izmirde tanidigimda yok vallaha
Anneolmayahasret Tugce1803 bende aynisini kullaniyodum canim.. vajinal.aliyodum dr agizdan etkisi az demisti bana
Ebrdef Tugce1803 bende 9 haftalığım bugün öğlen kanamayla hastaneye gittim, malesef benim kese çevresinde kanama varmış serum ve iğne verildi progestan başladık, hala ara ara geliyor bebek iyi ama herşey olabilir inşallah bebeklerimiz bize tutunur 😭
Ebrdef Tugce1803 ağır kaldırmak yok, stres yok, bol istirahat, bol su doktorun dedikleri bunlar bana :( bir tane de kızım var zor olucak ama bakalım
Ebrdef Tugce1803 allah ne yazdıysa o olur bol bol dua edelim 🤲🏼 Bugün kalbini duydum kıpır kıpır hareket ediyordu kaybedersem diye düşünmekten kafayı yicem 😞
Tugce1803 Ebrdef biz daha keseyi gördük başka bişey görmedik Rabbim sağ salim kucaklarımıza almayı nasip etsin
mikican Tugce1803 canım yarın polisi ya da 112yi arayıp yardım isteyebilirsin durumunu anlatırsın. Torbalıdaydın sanırım benim kayınvalidemler de torbalı da ama arabaları yok olsa iletişime geçirirdim sizi 😔
Tugce1803 mikican 112 gelse bile özele götürmez zaten kendimde 112 deyim eşimde öyle😥 belediyeye yazdım geri dönüş olmadı daha olmadı yarın polisi arıcam artık son çare
Mrvteacher Tugce1803 anladım canım bende de kesede bişey yoktu içini ferah tut ilaçlarını kullanmaya devam et bişey olmaz inşallah 🙏🏻
GizemY95 Tugce1803 gormeyi bekleme canim. Ben de 6+4 ken kaybettim bebegimi. Ve once kahverengi geldi sonra pembe oldu cok azdi. Gecti dedim gece uyumadan once bi baktim asiri kanamam oldu. Benimde tshim yuksekmis haberim yoktu. Acilde ilac filan iste igne bisey yapsinlar sonra eve gelince tuvalet ihtiyacin disinda kalkma. Allah sana bagislasin yavrunu canim benim onlemini al dua et dinlen bolca