Kızlar hepinizden Allah razı olsun🤲🏻Şimdi eve geldim ambulansla gidip döndüm eşim yanımdaydı❤️Kese 12.20 mm olmuş içinde yolk sac da oluşmuş doktor yapılar çok güzel dedi. Kese içinde ve dışında kanama alanı yok. Proluton iğne vurdu eşim, progestan 200 mg ye çıkardı gece yatmadan vajenden uygula dedi. Bebeğin seninle ve herşey çok güzel korkma hiç dedi🥰Bol bol su iç, dinlen, ağır iş yapma dedi 22 si tekrar gidicem🤲🏻❤️