Tugce1803 benim de aynı 6. Haftada adet kanaması gibi kanamam olmuştu canım Bikaç kez tuvalete gittim yine devam etti en son acile gittik artık progestan iğne yaptılar ertesi gün de doktora gittim o da 5 tane daha aynı iğneden verdi 3 günde bir onu yaptırdım zaten o gece iğneden sonra kanamam bitti çok şükür. Normal ev işlerime devam ettim şimdi 10 haftalık ve doktor yüzde 97 sağlıklı dedi ben de çok korkmuştum o gün bir şey olacak diye acilde düşük tehlikesi var düşük yapıyor olabilirsin dediler o yüzden sen de gidebiliyorsan şimdi gitmeye çalış. Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin. Biraz uzun oldu kusura bakma 💜😊🙏🏻