Bulantii ilaçsız denemeye çalış bakalım bende tüm ilaçları vücut reddedince tuttum kendimi dayanabildiğim kadar sonradan işte geçti 😊 belki bünyen ilaca alışmış olabilir bir iki gün içme bakalım illa kusarsanda kusarsın baktın azaldı kusman ilacı hiç içmezsin artık. Ben korkuyodum vücut alışırsa ben bulantımın geçtiğini anlayamazsam diye o yüzden bir anda bıraktım tüm bulantı ilaçlarını. İnşallah seninde komple geçer 😘 Ben et, balık, tavuk falan yiyebiliyorum aynı şekilde günde tek çeşit meyve, ceviz fındık, yoğurt, ayran tüketebiliyorum. Yiyebildiğim için o yüzden vitamin ve demir içememem beni rahatlatıyor. Komple beslenemeseydim bebek için korkardım Ve ilaç konusunda kendimi zorlayabildiğim kadar zorlardım 😣 normalde balık yiyemeyen ben hamilelikte balık yiyorum düşün😂 ayyyy inşallahh bir zahmet öğrenicem artık cinsiyetini ya meraktan çatlıcam artık göstersin 😂