18 haftadayım bende. Folik asiti bıraktırıp kabızlık ve kramplar oluştuğu için vinelac verdi doktor 16. Haftadan beri kullanıyorum. Bu arada vinelac çok kapsamlı bi ilaç içerik olarak her türlü mineral vitamin var. Bi danış doktoruna istersen ekstra fazlası zararlı olmasın 😕🙏🏽