Kızlar bende biley sormak istiyorum bende 27+3 suan hamileliğim bende sadece aile hekimin verdiği ilaçları kullanıyorum biri damla biride demir hapı gitiğim hastaneye gösterdim bunları kullanıcaksın sadece dedi sağlık bakanın verdiği ilaçlar dedi sizede aile hekiminiz verdimi ilaç merak ettim.