Ulkumina biz 3 kız kardeşiz babam hep 10 tane daha evladım olsa onuda kız olsun isterim hep derdi. Eşimde öyle diyor, siz ananıza babanıza nasıl bakıyorsanız o da bana öyle baksın diyor. Gerçekten de öyle annemizin babamızın kılına zarar gelse kıyameti kopartırız. Babam iki aydır çalışmıyor kiralarını öderiz, faturalarını öderiz, mutfak alışverişini yaparız hiçbirini de asla söylemeyiz. Damat yönünden çok şanslıyız bide oğul oldular onlara çok şükür. Annemin eltisi anneme hep laf çarpıtırdı onun 3 oğlu vardı. 3’ü de bi balta sap olamadılar. Biz anneme ev aldık, onlar anca borç taktı. Yani önemli olan kız mi erkek mi olması değil o çocuğu nasıl yetiştirdiğin. Bizimde kızımız olacak inşallah 🙏🏻 Asla erkek çocuğuna laf etmiyorum yanlış anlaşılmasın, benim eşimde ailesine çok düşkündür ama kimseyi kınamamak lazım. Anneme de akıllarınca çok laf soktular çok küçümsediler ama Rabbim çok büyük işte ..