begumseker aynen öyle biz iki kız kardeşiz, gerçekten kız çocuklarına aşırı bi ilgim var. Belki de erkek kardeşim olmadığı İçindir bilmiyorum, hep kuzenlerin falan da kız. Ki evlendik annemle hep arkadaş gibiydik hala öyle, eşime bakıyorum evlenince annesini ne kadar da bir arıyor, biz her gün yüz kez konuşuruz, genelde erkeklerin yapısı böyle.