Ulkumina biz 5 kız 1 erkeğiz ah ah anneme ne psikolojik baskılar yapıldı bir bilseniz ama emin olun elalem denilen o aşağılık insanların ne dediğinin bir önemi yok, kulağınızı tıkayın, hadlerini bildirin bakın biz hepimiz okuduk öğretmen olduk annemize babamıza ev aldık onlara biz bakıyoruz.. Kız evlat başkadır.. Allah her şeyin hayırlısını versin, üzülmeyin, sevinin mutlaka.. Karnınızdaki masum size muhtaç 🙏