Deebg ya açıkçası yeni doğan üşür gibi geliyordu bana ama havalar da aşırı sıcak ben de kararsız kaldım. Şu an kafamda şöyle bir şey var kısa kollu zıbın altına da patikli ince bir alt giydiririm diye düşünüyorum. Bacakları üşür gibi geliyor ama baktım sıcaklıyor o zaman fikrim değişir 🤗 yani bende de net bir şey yok canım yaşamadan bilemiycez sanırım.