Yasemin00 Ftrhn Ya kalmaz mı canım o gunu hatırlamak istemiyorum valla hiç bi sancım olmadan direk doguma girip suni sancı almak zor oldu ama işte sonu güzel oldu allahtan şimdi.3 cü ye hamileyim allahım izin verirse saglıkla almak nasip edsin hepimize insallah yavrularımızı 🤲🤲
zeynepcelikss Ftrhn Ben adet sancısı da cekmezdim. onuda bilmiyorum.. yani bu yaşıma kadar 1 veya 2 kere cekmisimdir. ondan o sanci bile cok büyük bana 😅😅
zeynepcelikss Ftrhn Ya internttekiler cok aşırı pahali gelio bana ya.. küçücük 1.2 seferlik giyecegi tulumlar 50.60 ₺ .. yazik diyorum gercekten😅 bide yaz bebegi ya , Zıbinla falan durur herhalde. suan bile dehset sıcak buralar
Sevgismail1 zeynepcelikss minicity diye bir site var bak istersen ben de hastane çıkışını ordan aldım ipeksi diye bir marka Trendyol da diğer sitelerde 130 tl civardı ben 75 tl ye aldım aynı takımı
Ftrhn Deebg 0-3 ay atlet tarzı kısa kol aldım ama kıyafetlirinde uzun kollu olanlar da var çünkü genelde yeni doğan ürünler mevsim ne olursa olsun uzun kol oluyor yine de ince rahat şeyler almaya dikkat ettim. 3-6 ayların geneli uzun kol ve biraz daha son bahara uygun şekilde
Ezgiozkan Ftrhn ne güzel değil mi ben de zıbınlarını yıkadım bugün çok mutlu oldum 🤗 Allah sağlıkla kucağımıza almayı da nasip eder inşallah canım. Evet 1 hafta öndeyiz bakalım ne olacak çarşamba günü gelse de görsem 😍
Ftrhn Marryy allah kolaylık versin hepimize inşallah beni normal korkutuyor ama inşallah bu korkum geçecek 😊
Deebg Ftrhn anladım canım bende genelde zıbın aldım 4 uzun kol 4 askılı 3 tanede yarım kol zıbın var 0-3 ay için 6 tanede uzun kollu takım aldım 3 tanede sadece alt aldım yeterli olur mu sence 0-3 ay için
Ozlmece22122 Ftrhn Ayn canım çatım darmiş sezeryan oldum 2 sezeryanim var bu üçüncü bebek ikisi de kış oldu hep merak ederdim yazın doğumu nasip oldu🤭