Ftrhn Valla normal doğumsuni sancı 5 saat çekmiş biri olarak son anda sezeryan oldum iyi kide sezeryan oldum diyorum ne çektirdiler bana yaa bu hamileligimide ilk gittigim Dr normal yaparsın dedi de ben şok 😳olmuştum ben doguramam dedim Dr a allahtan başka Dr gectim oda sezeryan yaparım dedi.merak etme dedi ☺😊içim ferahladı yani 😁😉