[silindi] neden doktorlar oruc tutmayin demek icin bahane ariyor sizce merak ettim dogrusu. Doktorlar dinsiz de sizleri dinden cikarmaya mi ugrasiyorlar acaba? Yoksa yillarca tip egitimi alip sizlerden cok daha bilgili olduklari icin olmasi gerekeni soyluyor olabilirler mi? Bilmemkim hamileyken oruc tutmus, birsey olmamis. Ben oruc tuttum birsey olmadi gibi cumlelere de sunu ornek gostermek isterim; hani sigara basligi altinda bir cok yorum goruyoruz ya, nasil bebegine bunu yapiyorsun diyenleri. Sigara icen anneler de cevap olarak annem bana hamileyken sigara icti hicbirsey olmadi cok sukur saglikliyim diyor ya, onunla bunun hicbir farki yok. Sigara insanlara öcü gibi geliyor ama orucu hamileyken savunuyorsunuz ustelik doktorlar tutmayinn demesine ragmen. Sasiriyorum bu dusunce yapiniza gercekten.