Iyi aksamlar herkese, benimde placentam asagida, 27 haftamda agir bi kanamam oldu hemen acile geldik. Simdi neredeyse bir haftadir hastanedeyim ilac felan vermiyolar, sadece yatak istirhati verdiler. Eve gitmeme izin vermiyolar aniden kan kaybim olursa diye. Bebek icinde benim icinde tehlikeli olabilirmis cok kan kaybedersem. Evimz gidip orda dinlenmek istiyorum, sizce ne yapmaliyim?