Benimkinde tamamen kapatmıştı 16 haftada kanamam başladı hastaneye gittim orada öğrendim şuan 24 haftalık hamileyim hala kahverengi akıntı geliyor bugün hastaneye gittim tamamen Doğum kanalının önünden çekilmiş ve yukarı çıkmış dedi,hamilelerin %90 ı bunu yaşıyor çok normal birşey.öyle kendini eve falan kapatmana gerek Yok,ben kanamam olduktan iki gün sonra işe gittim o gün bugundur hergün çalışıyorum bir problem de olmuyor birde 2 yaşında kızım var ona bakıyorum,sen tabiki dikkat et ama kanaman da Yok plasenta dinlenmek ile yukarı çıkmaz anca karnın büyüdükçe rahim gerildikçe yukarı çıkar korkma.