Bus_ak18 Pnr-omr 2 sefer yazdırdım canım. Şu dönemde hastaneye gidemediğim için size geldim dedim 2 sefer yazdırdım. Yaklasık 15 gün olmustur ama bu dediğime yani. Yazmaları lazın çünkü sağlık ocakları şuan sadece aşı ilaç yazma vs lere bakıyolar
Pnr-omr Bus_ak18 doğrudur canım ben bu hafta gittim Demir ilaçı yazdırmak için sordum yazmıyoruz dediler demek istedikleri zaman yazıyorlarmış canım
Pnr-omr DuhaninAnnesi bende sordum Demir ilaçı mı yazdırmak için gitmiştim sordum yok dedi demek istedikleri zaman yazıyorlarmış canım
Ipeku Mom9272 guzel habeerlerini bekliyorm kuzum 😂 valla acik acik zararli demedi ama birakman lazm bu kdar uzun sure kullanman iyi degl dedi bende anlamadm 😔😂
Ipeku Melodixxx aynii bende oyle kuzum yedigimde cikiyor ilaca ragmen bile bszi gunler oluyor ilacsiz nolucak bilmiyorum valla yarin denicem bende icmeden 😂
Ipeku Mom9272 ah kuzum kıyamam vallahi ben aksam bi tane ictigim halde midem bulaniyor cok yarin nolucak bilmiyorm 😂
buseyusuf27 merrycen bizim burda istemedıgın kadar var fakat kargolar almıyor 😒 yollrda acık degıl göndereyim 🤔 aslında oyuncak ayının ıcınde koysak 😁🤣🤣 kafaya gel
ozllem Mom9272 tek doz yetmiyor ama doktorumda gunde iki tane alabilirsin dedi oda iyi gelmiyor. Yatmadan once iki tane ust uste icsem mi acaba birsey olurmu diye korkuyor insan
Melodixxx Mom9272 ciddi msn üzüldüm kutum bitince bırakmyı deneyecm diyordum😣 kendi kendine geçmediği sürece çözüm yok demrkki
Elifdoan Bağımlılık mı yapıyor acaba bende bıraktığım an eski halime dönüyorum napicam hiç bilmiyorum
Melodixxx Elifdoan öyle diyenler var ama hiç sanmıuorum içtiğim halde bulantıdan kusmadn zor duruyorm içmesem düşünemiyrm bağımlılkk bu şeklde olmaz bence
Melodixxx ozllem önce geceleri iki sabah bir içiyordum sonra gece bir sabah bire düşürdm şimdi sabah bir alıyorum çok kötü olursam arada akşamlrıda bir tane alıyorm kendi kendime öğrenip tedavi yöntemi geliştrdm😂
buseyusuf27 ozllem ben gece yatmadan 2 tane ıçiyorm doktor oyle dedı çunku cok kusuyordum bı zararı yok ıcebılırsın asırı bulantı kusma varsa