Ipeku benmde 22 hafta oldum hala içiyorum ama bende sadece bulantı yok kusmada var bir haftadr sadece sabahları uyanınca kusuyordum dün akşam kızartma yemeği yedim midem almadı herhlde akşamda kustum kusmalar bitmediği için bırakmaya cesarette edemiyorum son kutuyu aldm dün tüm eczaneleri aradım zor buldm artk o bitnce ne yapcm bilemyrm