gulkara88 merhaba ,bende geçen hafta ilk defa ayaklarımın aşırı şişmesi ile birlikte Bugün gidebildim .idrarda spot protein 22,3 çıktı olması gereken değer aralıgı 0-15 di.benim de tansiyonum düşük ,idrarda enfeksiyon çakmadı benziyor sizinki ile sanki .ben yarın sonuç göstermeye gitçem sizin şuan ki durumunuzu merak ettim ?ben de 26haftalıgım .