Geçe hafta bende de protein çıktı. Enfeksiyon varsa İnan bağlıda protein çıkabilir. Beraberinde tansiyon yüksekliği yoksa çok korkulacak birşey değil. Bir de protein seviyesi tahlil sonucunda 300 mg üstünde çıkarsa o zaman sıkıntı imiş. Bende 100 mg çıkmıştı. Sizde kaç çıktı?