Derino aymira_27 idrar yolu enfeksiyonu için toplamda 2kere monuel şase kullandım tek kullanımlık ,5 günlük de ansiteptik kullanmıştım .1aydır bişey kullanmıyorum .sizin idrar tahliliniz nasıl çıktı raklamlarınız nedir ?