Hus4343 Sonuç ne gelir bilmiyorum ikili test sonucum yüksek riskli geldi nifty yaptırdım sonucu bekliyorum 12 gündür psikolojim bozuldu artık ben böyle bilsem yaptırmazdım ya da direk nifty yaptırırdım Allah’a bırakırdım.
Semam Hus4343 Amin insAllah vallahi oyle insani sinir strese sokuyorlar o yüzden kimseye önermiyorum yani aldırmayı dusunmiyecek olan kişinin bence yaptırmaması daha iyi En azindan düşünmeden geçirir hamileliğini 🙄
Erdeminannesi0219 sinber çok merak ettim ondan soruyorum acaba başka ne meselesiymiş yani 2 Li test yaptırınca neyi öğreniyoruz yada neyi düzeltebiliyor doktorlar ?
sinber Erdeminannesi0219 bir alttaki yorumunuzda yazmışsınız zaten sadece down sendromu diye bana sormanıza gerek yok ki anlatsam da pek bişey değişeceğini sanmıyorum
Erdeminannesi0219 Bergen kuzum bu sadece down sendromu riski ölçüyor ki çoğu saglıklı bebekte bile risk grubu çıkıyor. Hamileliğini zehir etmek istemiyorsan ve gelen Rabbimin emanetidir diyorsan hiç gerek yok.
A_ys6604 Dr lar bi haltı görüp önlüyor mu? Eğer önle miyor sa hiç gerek yok. onlar için bir iki rakam ama birilerinin hayatı mahfoluyor bekleye bekleye. Eğer önlem alınmayan bi Yola on haftalardaki zaten girmiş sek zaten git yaptır demesinler.
Erdeminannesi0219 sinber bu dediğin ayrıntılı ultrasonda bakılıyor.Sen ikili testle ayrıntılıyı karıştırıyorsun sanırım 😁
Tasummuhn Semam bende aynı fikirdeyim bi faha hamile kalsam ultrason hariç test yaptırmam bende yüksek risk çıkmadı ama yinede memnun kalmadım
Semam Tasummuhn Gerçekten gerek yok bence rahat kafayla gecircen hamileligin burnundan geliyo başka hiçbişey değil doktorlara kalsada hemen aldır ne kadar kolay söylemesi 😥