Kızlar önceliklimle allahım hepimize bebeklerimizi sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin bütün yorumları okudum biraz tedirgin oldum açıkçası bir şey danışmak istiyorum ben haftaya gideceğim 2li test için sonuçlar hemen çıkıyor mu yoksa beklemek gerekiyor mu bir iki hafta gibi?? Bayramdan önce mi gitsem sonra mı gitsem bilemedim doktor bayramdan önce ya da sonra istediğinde gel dedi. 11+1 im haftaya gitsem belki cinsiyetini de öğreneceğim diye heyecanlanıyorum.