Bergen Tamamen kendine kalmış canim ben şuan 31+3 haftaligim suanki aklım olsa yaptırmazdım. Bütün bi hamileliğim zehir oldu bana inanki 😐 yaptirdim riskli cikti sonuc trizomy diye bi oran yuksek risk grubunda cikti bana amniyosentez önerildi. Yaptırmak istemedim detaylı Ultrasyon bekledim orda bi sorun görünmüyo denildi ama yinede amniyosentez kesin sonuç verir denildi. Tabi bu denilirken eger aldirmicaksan yaptirma zaten dediler bana Yaptırmadım sadece dua ediyorum doğumda bakıcam sonuca ama insan psikolojik olarak etkileniyo ister istemez ordan beri demisimdir tekrar hamile kalırsam detaylı Ultrasyon harici hiçbişey yaptirmicam diye 🙄