snm_ Bus_ak18 aynen bende ona güveniyorum karanlık gibi ya 😂😂😂 bence bizim tüyler gözükmüyordur boşver takma kafaya ne yapalım hamileyiz yanii çatlağımızda olur tüyümüzde 😂😂😂
Bus_ak18 snm_ yani demi şu kıl tül işinden çektiiğmden baska bsyden çekmedim. Epilatörle baştan bi başlıyorum 1 2 saat sürüyo almam göbeğimde eksik kalsın bari😏
Pankek Bus_ak18 Alma bencede. Benim hiç tüyüm yoktu şimdi yukardan bakıyorum hepsi havada. Ellemeyeceğim
Bus_ak18 Pankek ayyy evett hele dustan sonra elektrkleniyo demi😂😂😂 valla bugun makasla küçülttüm artık dediğiniz gibi ağda vs yapmycm artık benimleler
Bus_ak18 Ebru9120 kuzum arttırıyormus bende hindistan cevizi yağı alacağım kaşınmaya basladım die inşallah oda çoğaltmaz
snm_ Bus_ak18 al benden de o kadar havalarda ısındı şu an 32 derece bi de 😂😂 Hem terliyorum hem tüy temizliği gına geldi
Bus_ak18 Deletedmom185 vallahi doğuma daha varya şuan için panik olmadım😂😂😂 sonrada inşallah yine post açarım doğuma şu kadar kaldı kıl tüy işi yardım edin diye
Kadiss Bus_ak18 bende de oldu canım ama hic bisey yapmayı dusunmuyorum dogumdan sonra dokuluyomus aynen
Wonderanne Bus_ak18 benim.her zaman vardı hiç de ellemedim bilmiyorum açıkçası arttı mı artmadı mi ama bence elleme alırsan hep almak zorunda kalırsın doğumdan sonra dökülür belki saç dökülmesi çok oluyormuş onlar da dökülür diye düşünüyorum
Imfromlastnight Bus_ak18 siz sürmeyin tabi. Benim epilasyonlu olduğu için fark etmiyordu. Hatta kökünden alma demişlerdi:) şimdi mahvolduk :) ama yinede iyiki yaptırmışım her türlü rahatlıktı
Bus_ak18 Imfromlastnight hahaha epilasyon yaptrdgndan çıkmamıstır dediğin gibi canım 😂 biz jilet sürsek sakal gibi çıkar
Pankek Bu tüylenmenin çocuğun genetik yapısı ile alakası var mı acaba ? Çok tüylendim acaba çocuğum kıllı mı olacak diye düşünmeden edemiyorum
Miranmiray Bus_ak18 Ayy maşallah sağlıkla gelsin minnoşun inşallah 🤗 daha dün gibi hatırlıyorum gebelik testimde çıktığını ve sana sevinçli bir şekilde gebelik var dedipimi😀😀😍😍😍