Doktorun umrunda değildir emin olun bakmiyordur bile, rahat olun neler görüyor onlar , benimde biraz arttı ama alınca kalıcı olur dediler o yüzden hiç dokunmuyorum, eğer almazsan doğumdan sonra kendiliğinden dökülüyormus. Bu arada normalde zaten olup alanları bilmem de bu hamilelikte artanlar için geçici almayın alırsanız kalıcı olur diyorlar