Bus_ak18 senin sadece göbeğinde çıkması büyük şans canım. Benim her zerremden kıl çıkıyor gebelikte 🦍 alıyorum ertesi gün yine aynı 🤯 bir çok kişi doğumdan sonra dökülür diyor ki öylede okuyor canım. Sakın ağda yapma yaparsanda sir ağda değil eski usül şeker ağda yaparsın. Tabi eğer rahatsız edici boyutta değilse hiç alma